Primera trobada amb el nou govern de Cerdanyola

Una delegació de la Junta de Cerdanyola Empresarial, encapçalada pel president Jaume Maranges, es va reunir aquest dimarts amb l’alcalde Carlos Cordón, la regidora de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç i Ocupació, Carme Arché, i el regidor d’Universitat i Ciutat del Coneixement, David González.

Foto: Ajuntament

Aquesta era la primera trobada amb el nou govern de la ciutat i va servir per posar sobre la taula tot de qüestions d’interès per a l’associació d’empresaris, començant per la necessitat de “coordinar molt estretament” les polítiques de Promoció Econòmica, comerç i empresa, amb les de Turisme i Projecció de Ciutat i Universitat i Ciutat del Coneixement, Activitats i Territori.

Des de Cerdanyola Empresarial, a més, es va posar l’accent en la creació d’una agència de promoció econòmica que posi en marxa polítiques actives d’atracció d’empreses.

El projecte del Parc de l’Alba-Centre Direccional també va ser present a la trobada i ambdues parts van estar d’acord que cal desbloquejar-lo com abans millor.

Igualment, hi va haver coincidència que cal una gran aproximació a la UAB i aconseguir “saltar la barrera de B30” i una major integració amb la ciutat, per exemple posant en marxa algun centre propi i una residència d’estudiants al casc urbà.

Finalment, es van reclamar actuacions al territori en matèria de mobilitat -amb la connexió amb el Direccional, la millora dels pàrquings públics i la creació d’aparcaments dissuassoris a prop de les àrees comercials- i la posada al dia dels polígons industrials.

Valoració molt positiva

Jaume Maranges ha valorat molt positivament la trobada, atès que “hem vist que d’entrada estem molt aliniats en les propostes que hem fet, propostes que fa molts anys que defensem i que caldria posar en funcionament amb urgència”.

El president de Cerdanyola Empresarial també s’ha mostrat satisfet per la coincidència de voluntats per fer de Cerdanyola “el referent científic, universitari i tecnològic de l’eix de la B30 i posicionar-la com el pol d’excel·lència per atraure talent i noves iniciatives empresarials innovadores generadores de riquesa i treball de qualitat”.

Benvinguts nous associats

Des de Cerdanyola Empresarial donem la benvinguda als dos nous associats: Stradivarius i Briots.

Stradivarius, empresa que té la seu al Parc de l’Alba amb 300 treballadors, forma part del grup Inditex, i és tot un referent de la moda al món.

Briots, amb seu a l’Av. De la Creu Roja, ofereix serveis de digitalització orientats a negocis i Solucions IOT (Internet de les Coses) per a la viabilitat de projectes i negocis.

Gràcies per la vostra implicació!