Aquest diumenge vam assistir a la celebració del desè aniversari de l’associació de comerciants de Cerdanyola, Cerdanyola Comerç i Serveis, a qui tornem a felicitar per l’efemèride.

L’entitat es va fundar arran de la fusió de les cinc associacions de comerciants preexistents, amb la idea que faria més pel comerç una gran entitat que no pas cinc de petites i molt sectorials.

El seu president, Xavi Olivé, va fer un recordatori de l’activitat duta a terme aquests deu anys i va marcar els reptes que ha d’enfrontar en un futur proper, com l’elevat preu dels locals, els nous hàbits de consum de la ciutadania i la manca de relleu generacional.

Durant l’acte es va retre homentage a la primera Junta de l’entitat i als diversos gerents dinamitzadors que hi han passat.

A l’acte va intervenir també la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola, Cristina padilla, qui va expressar agraïment per la tasca de l’associació i va expressar el compromís municipal de continuar fent-li costat.

L’acte es va cloure amb un pica pica a peu dret als jardins de l’amfiteatre de Can Serraperra.

 

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.